Demo Darmowa wersja próbna Poproś o wycenę Kontakt

Wsparcie techniczne Premium

Najlepsze wyniki

Praca na identyfikacją i zarządzaniem podatnościami jest dla wielu organizacji wyzwaniem zarówno pod kątem zasobów jak i kompetencji. Aby pomóc Ci sprostać tym wyzwaniom, Holm Security oferuje kompleksowe wsparcie techniczne naszych specjalistów. Z naszym wsparciem technicznym Premium osiągniesz najlepsze rezultaty w zakresie automatycznej i systematycznej oceny podatności Twojej organizacji.

Wykwalifikowani eksperci

W ramach naszego wsparcia technicznego Premium, otrzymasz nielimitowany dostęp do naszych ekspertów z zakresu bezpieczeństwa IT a także, do zespołu Customer Success. Możesz oczekiwać szybkiego czasu odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania, a także ich dostępności w zakresie spotkań z Twoim zespołem. Takie podejście to gwarancja zapewnienia odpowiedniej strategii w celu zwiększenia bezpieczeństwa Twojej organizacji.

Koordynacja współpracy i outsourcing

W ramach naszego wsparcia technicznego Premium, otrzymasz nielimitowany dostęp do naszych ekspertów z zakresu bezpieczeństwa IT a także, do zespołu Customer Success. Możesz oczekiwać szybkiego czasu odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania, a także ich dostępności w zakresie spotkań z Twoim zespołem. Takie podejście to gwarancja zapewnienia odpowiedniej strategii w celu zwiększenia bezpieczeństwa Twojej organizacji.

Spotkania statusowe

Jednym z bardzo ważnych elementów wsparcia technicznego Premium, są przygotowywane kwartalnie (lub częściej, w zależności od potrzeb) spotkania statusowe. Podczas spotkania będziemy w stanie doradzić Ci w jaki sposób najlepiej poradzić sobie ze zidentyfikowanymi podatnościami, jak zaplanować strategię wdrożeń, procedury i prioritetyzacje, a także zaproponować możliwość szkolenia i przedstawienie informacji o nowych produktach.

Opcje

Jeżeli w umowie nie określono inaczej, kontakt ze wsparciem technicznym odbywa się za pomocą poczty e-mail, telefonicznie lub podczas spotkań on-line.


Standardowe wsparcie Techniczne:
Wsparcie techniczne Premium:
Wsparcie w zakresie produktu
  
Pomoc w analizie, oraz dostarczanie rekomendacji
- 
Rekomendacje w zakresie metod pracy i procedur
- 
Cykliczne spotkania statusowe
- 
Cykliczne szkolenia
-